Simplanner Service

Billig og Simpel Planlægning

Er du elektriker, tømrer, maler, VVS’er, montør, fabrikant eller fra en helt anden branche, så kig her!

Siden 2003 har SimPlanner leveret en simpel, men komplet løsning der gør planlægning af dine ordre og medarbejdere til en let opgave.

Vores internetbaserede planlægningsløsning giver dig mulighed for at planlægge dine ressourcer fra en computer, mobil og tablet. Planlæggeren får en adgang med det store overblik og medarbejderen får en app med simpel tilgang til sine opgaver.

Digital Planlægning

SimPlanner Service giver dig et superstærkt overblik over planlægningen for din virksomhed. 

Se hvilke medarbejdere der er optaget af hvad og hos hvem

Opret ordrer og opgaver, uden at skulle ind i økonomisystemet

Flyt rundt på dine opgaver i en digital kalender

Fakturer løbende, i takt med at medarbejderne afslutter opgaver

Tilknyt tegninger og oplysninger, der altid følger kunden eller opgaven

Medarbejderen kan via sin telefon tilgå tegninger og oplysninger på opgaven

Kalender

Tidsregistrering

Dine medarbejdere registrere deres timer på en app på deres telefon eller tablet. Således får du nøjagtig registreret tiden de bruger på deres opgaver. Slut med håndskrevne timesedler, alt registreres nu digitalt. Alle timer registreres automatisk på en ordre så fakturering kan automatiseres, hvis det er ønsket.

Fordele

Dokumentation

Du kan uploade en tegning, foto, leveringsadresse, kontaktinformation, arbejdsliste osv direkte på en opgave i systemet og medarbejderen har adgang til den via app’en på sin mobiltelefon.

Fordele

Ordre og opgaver

På din ordreliste kan du altid se hvilke ordre og opgaver der er under udførelse. Du kan se hvornår dine medarbejdere er startet på opgaven om morgenen og hvornår de melder den afsluttet. Èn ordre kan bestå af flere opgaver så du kan have flere medarbejdere der arbejder på samme ordre.

Fordele

Kunder

Se listen over alle dine kunder og følg de fremskridt der sker på deres ordre. Kundelisten er desuden et glimrende værktøj til at holde styr på kontaktoplysninger, bemærkninger osv.

&nbsp
Fordele

Alle dine kundedata samlet ét sted

Let tilgang til dine kunders kontaktdata

Fakturering

Ønsker du at integrere medd feks Visma, E-conomic elign understøtter SimPlanner naturligvis også dette. Det giver dig mulighed for en mere automatiseret og fejlfri faktureringsproces. Du kan indtaste alle dine opgaver i SimPlanner som selv synkroniseret med dit økonomisystem.

&nbsp
Fordele

Spar tid på fakturering

Scroll til toppen

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.