Sådan undgår du unødige og kostbare forsinkelser

Som virksomhed ved du, hvor vigtigt det er at have styr på opgaver og indkomne ordrer. Hvilke konsekvenser får det, hvis en opgave må rykkes frem eller bliver forsinket? Er de nødvendige ressourcer tilgængelige? Er der varer på lager, eller skal der bestilles hjem for at kunne håndtere den ændrede produktionsplan?
Lad os hjælpe dig med at få det helt store overblik over igangværende og kommende opgaver.

Sim Planner er:
…et web (cloud) baseret planlægningsværktøj:
• Som kunde og bruger får du mulighed for at kunne lave dine egen tilpassede opsætning
• Softwareopdateringer sker automatisk og til mindst mulig gene for dig som kunde og bruger
• Nemmere og hurtigere support
• Nemmere og mere effektiv mulighed for produktudvikling
• Mulighed for integration
• Fremtidssikret
• …og meget mere.

Giv os meget gerne et kald eller send os en mail, hvis du vil vide mere om Sim Planner og om vores løsninger, der er web (cloud) baseret, og således nem og sikker at tilgå for dig og din virksomhed.
Overblik + dokumentation = optimering