Support

Support   TLF : 72 62 50 20

Som kunde hos SimPlanner har du mulighed for at tegne support- og opdateringsabonnement. Ud over den personlige support giver det dig mulighed for at logge ind og få en masse tips og tricks til, hvordan du får mest ud af din SimPlanner-løsning.
Med et opdateringsabonnement har du i øvrigt mulighed for hele tiden at arbejde med den seneste version af SimPlanner.

Fjernsupport

Via fjernsupport har vi mulighed for at guide dig rundt i SimPlanner og hjælpe med eventuelle spørgsmål.
Det foregår på den måde, at du giver fjernadgang til en af vores medarbejdere, der derefter ”overtager” musen, mens du følger med på din skærm.

Kundelogin

Hvis du har support- og opdateringsabonnement hos SimPlanner, kan du logge ind nedenfor og få adgang til alle de Ninja-tricks, der gør det endnu lettere at bruge SimPlanner i det daglige.
Her kan du følge med i, når der sker noget helt nyt, og du vil løbende få tips og tricks til, hvordan din virksomhed får endnu større gavn af jeres SimPlanner-løsning.