SimPlanner Service – en succeshistorie fra det vestjyske

BroCon-logoBroCon el-teknik

Tim El-forretning og Brogaard El i Ulfborg valgte i 2006 at fusionere under navnet BroCon el-teknik. Målet med fusionen var, at én større el-virksomhed vil kunne skabe flere synergier, højere kompetencer, mere fleksibilitet og dække endnu flere specialområder. Ideen viste sig da også hurtig at være særdeles bæredygtig, og BroCon el-teknik kan i dag løfte alle former for el-arbejder – også de større og komplekse – for deres private kunder, deres virksomhedskunder og for deres offentlige institutionskunder i hele Midt- og Vestjylland.

BroCon el-teknik og SimPlanner service

Da sammenlægningen af de to virksomheder var en realitet, blev de to ejere Frits Brogaard og Carsten Conradsen hurtigt klar over, at der skulle et godt planlægningssystem til for at styre den nye virksomhed. Og efter at have gennemsøgt markedet for egnede systemer et stykke tid, faldt valget på SimPlanner Service. For de to ejere var betingelserne for valg af system, at det skulle være brugervenligt, overskueligt, driftssikkert og effektivt. Yderligere skulle det kunne integreres med deres regnskabssystem, og kunne kommunikere med de mobile medarbejdere i marken. Med SimPlanner Service fandt man alt dette i ét og samme system. Systemet har nu, til stor glæde for både planlæggerne på kontoret, og de mobile medarbejdere, kørt siden 2006. BroCons medarbejdere i marken er direkte online med SimPlanner Service, og opsamler let både tid og varer, og udfærdiger den nødvendige KS-dokumentation. Alle data og tilhørende dokumentation er nu til rådighed i SimPlanner Service i samme øjeblik opgaven afsluttes hos kunden. Når opgaven er godkendt til fakturering overføres den automatisk til økonomisystemet. For BroCon el-teknik er ringen fra bestilling til fakturering dermed sluttet på en nem og enkel måde.

servicemodel

Udgivet i Kundehistorier, SimPlanner Service.